سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوارز: می‌توانم در ال‌کلاسیکو به میدان بروم


مهاجم اروگوئه‌ای جدید کاتالان‌ها اعتراف کرد هرگز تصور نمی‌کرده بتواند روزی با پیراهن بارسلونا در میادین حاضر شود.


لوئیز سوارز که شب گذشته (دوشنبه) اولین بازی‌اش را به عنوان بازیکن بارسلونا در جام خوان گامپر برابر تیم لئون مکزیک انجام داد، گفت: می‌خواهم از مسئولان باشگاه بارسلونا و تمام اعضای آن، به خصوص لوئیس انریکه، مربی تیم به خاطر اعتمادی که به من نشان دادند و مرا حمایت کردند، تشکر کنم. می‌خواهم از روزهای حضورم در بارسلونا و هیجانی که در میان بازیکنان این تیم وجود دارد، لذت ببرم. سال‌ها بود که می‌خواستم برای بارسلونا بازی کنم و این رؤیا سرانجام برایم محقق شد. بازی در بارسلونا رؤیای تمام پسربچه‌هاست. هرگز فکر نمی‌کردم که روزی به این آرزویم برسم و به همین دلیل وقتی پیشنهاد بازی در بارسلونا را دریافت کردم، لحظه‌ای برای پذیرش آن تردید نکردم.
به نقل از تسنیم، سوارز 27 ساله که ماه گذشته با قراردادی 88 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، با اشاره به پیروزی 6 بر صفر بارسلونا برابر لئون در جام خوان گامپر، افزود: این بازی برای من یک شروع هیجان‌انگیز را رقم زد. من پیش از این هرگز در نیوکمپ بازی نکرده‌ بودم و به همین خاطر بازی در آن و دیدن هواداران جالب بود. همه چیز باورنکردنی بود. هرگز تصور نمی‌کردم که روزی چنین اتفاق زیبایی برایم رخ دهد.

مهاجم تیم ملی اروگوئه که به خاطر محرومیت فیفا تا سوم آبان اجازه ندارد برای بارسلونا در یک بازی رسمی به میدان برود، تصریح کرد: ستاره‌ها در آسمان هستند. من اینجا هستم تا فقط هر کاری که از دستم برمی‌آید برای تیم انجام دهم. بازی در کنار نام‌های بزرگی مانند لیونل مسی و نیمار به آدم انگیزه می‌دهد اما همه بازیکنان در تیم نقش دارند. سرمربی تیم به من چیزهایی گفته است اگرچه هنوز فرصتی پیش نیامده است که ما یک گفت و گوی مفصل داشته باشیم. او روی بازی با الچه تمرکز دارد. زمانی که بخواهم اولین بازی رسمی‌ام را انجام دهم با او مفصل صحبت خواهم کرد.
سوارز در پاسخ به سوالی درباره جنجالش در جام جهانی و ماجرا گاز گرفتن جورجو کیه لینی،‌ تأکید کرد که به مسئولان باشگاه اطمینان خاطر داده که چنین حادثه‌ای تکرار نمی‌شود: «این یک مسئله شخصی است که ترجیح می‌دهم وارد آن نشوم اما باید بگویم که با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام تا به آنها اطمینان خاطر بدهم، چنین اتفاقی تکرار نمی‌شود. روان‌شناسم به من گفت که مراتب عذرخواهی‌ام را اعلام کنم و این کار را هم انجام دادم. حالا می‌خواهم به کارم ادامه دهم و روی فوتبال تمرکز کنم».
وی ادامه داد: مطمئناً من بعد از ماجرای گاز گرفتن کیه‌لینی نگران بودم، نه فقط نگران انتقالم به بارسلونا بلکه نگران اعتبار فردی‌ام. اما آن ماجرا به تاریخ پیوسته است.
سوارز می‌تواند اولین حضورش را در ال‌کلاسیکو درست یک روز پس از پایان محرومیتش تجربه کند. او در این خصوص گفت: اولین بازی‌ام را برابر رئال انجام می‌دهم؟ هنوز زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است اما فکر نمی‌کنم که از نظر آمادگی جسمانی مشکلی داشته باشم بلکه مهم تطبیق پیدا کردن با تیم است. اگر از نظر وضعیت جسمانی مشکلی نداشته باشم فکر نمی‌کنم که مانعی برای حضورم در ال‌کلاسیکو وجود داشته باشد.



تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 4:32 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب