سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی کریمی و چادوری نقش اول ماجرا

گزارش تصویری از جنجال بازی ایران-کره


بازی روز گذشته ایران برابر کره با وجود این که یک بازی رسمی محسوب نمی شد اما چندان هم دوستانه نبود.


به گزارش "ورزش سه"، کره و ایران از سال های دور حریفان سنتی هم محسوب می شوند و تحت هر شرایطی بازی های این دو تیم حساسیت های خاص خود را دارد اما در بازی روز گشته ماجرا کمی متفاوت بود. از ابتدای بازی مشخص بود که کره ای ها کمی عصبی هستند و با کوچکترین اتفاقی واکنش های تندی نشان می دادند. حاضران در ورزشگاه اعتقاد داشتند دو باخت متوالی تیم کره در بازی های انتخابی جام جهانی حسابی روی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

اما مهمترین درگیری این بازی دقیقا از زمان به زمین آمدن چادوری، مهاجم باسابقه تیم ملی کره جنوبی و همبازی سابق مهدی مهدوی کیا در هامبورگ آغاز شد. او زمانی که به زمین آمد زمینه ساز مهمترین درگیری بازی شد. در گیری که تا پایان بازی هم ادامه داشت. بعد از گل برتری ایران که در دقیقه 82 به ثمر رسید کره ای ها که در آستانه سومین شکست متوالی خود مقابل ایران قرار گرفته بودند حسابی از این اتفاق شاکی بودند و بازی را عصبی دنبال می کردند. در یک صحنه که اشکان دژاگه قصد اتلاف وقت را داشت، با اعتراض بازیکنان کره جنوبی مواجه شد تا جدی ترین درگیری بازی رقم بخورد.

در این عکس ها کاملا مشخص است که چادوری در متن درگیری ها قرار دارد، او به نشانه اعتراض به وقت کشی دژاگه به سمت نیمکت تیم ملی ایران رفت و این مساله واکنش نیمکت نشین های تیم ملی را به همراه داشت. از علی کریمی گرفته تا علیرضا جهانبخش همه به وسط زمین رفتند تا جواب مهاجم باسابقه تیم ملی کره را بدهند.

مسعود شجاعی نقش پررنگی در ختم به خیر شدن این درگیری داشت. او چادری را از بازیکنان تیم ملی جدا کرد تا به نوعی نقش پررنگی در این ماجرا داشته باشد.جالب اینکه برخورد کره ها سردار آزمون خوش اخلاق را هم حسابی عصبانی کرده است به طوری که در این عکس ها پیدا است او رفته و می خواهد مدافع کره را کتک بزند.

در نهایت این صحنه با وساطت داور ختم به خیر شد هرچند که در پایان بازی بازهم بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. درگیری که چند دقیقه به طول انجامید و باعث عصبانیت تماشاگران تیم ملی شد. تماشاگران در پایان بازی علیه کره ای ها شعار سر دادند.




تاریخ : چهارشنبه 93/8/28 | 1:26 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب