سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آندو باید تیمش را معرفی کند

پیغام وایبری آندو برای خروج از استقلال


همانطور که انتظار می‌ رفت جلسه امروز آندرانیک تیموریان و بهرام افشارزاده با گلایه های این بازیکن ملی‌پوش به اتمام رسید.


به گزارش "ورزش سه" آندو با ابراز ناراحتی اش فضای تیم و اتفاقات پس از دربی اعلام کرد به دلایل مختلفی نمی‌ خواهد در استقلال بماند و ماندن در بین آبی ها برایش غیرممکن است و با وجود همه تلاش های بهرام افشارزاده نظر او تغییر نکرد.

تیموریان در این فصل روزهای چندان خوشایندی در استقلال نداشته. او که به دلیل جذب امید ابراهیمی و حضور دیرهنگامش در تمرینات چندان مدنظر امیر قلعه‌نویی نبود، در شرایطی با استقلال قرارداد 2 ساله بست که اینطور به نظر می‌ رسید چیزی بین او و سرمربی تیم به هم خورده است. آندو که همیشه انرژیک ترین و مهمترین بازیکن تمرینات تیم هایش محسوب می‌ شود، به مرور تبدیل به چهره ای خموده در جمع هم تیمی ها شد و این در شرایطی بود که اوضاع در زمین هم بهتر از این نبود. او آنقدر آماده نبود که همه بازی ها را کامل بازی کند و امیر قلعه‌نویی گاه و بیگاه دست به تعویض او می‌ زد. این در حالی است که تیموریان به عنوان شاخص ترین ملی‌پوش استقلال شاید در روزهای افت احتیاج به حمایت بیشتری از سوی سرمربی تیمش داشت.

او در این فضا فصل را به نیمه رساند و این در شرایطی بود که بدقولی مالی استقلالی ها هم مزید بر علت نارضایتی بود. با این وجود ضربه کاری به رابطه او و استقلال، درگیری غیرمنتظره ای بود که بعد از دربی بین او و دو لیدر معروف استقلال پیش آمد، آن هم در تمرینی که بسته اعلام شده بود و علی القاعده نباید لیدرهای تیم در آن حضور می‌ یافتند.

جالب اینکه آندو قبل از جلسه امروز با افشارزاده تصمیمش را برای رفتن گرفته بود. او در صفحه وایبرش تصویری را به جای عکس صورت قرار داده که نشان دهنده خروج قطعی او از استقلال است. با این حال هنوز کمی امیدواری به بقای او در استقلال وجود دارد، به اندازه یک 24 ساعت تا شاید رایزنی های افشارزاده آندو را مجاب به ماندن کند.


در حال حاضر قرار بر این شده که آندو تیم بعدی اش را معرفی کند و باشگاه برای ادامه فوتبال او با باشگاه بعدی وارد مذاکره بشود. قرارداد تیموریان با استقلال دو ساله است و او نمی‌ تواند شخصا درباره آینده خودش تصمیم بگیرد.



تاریخ : شنبه 93/9/8 | 9:52 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب