سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افسران - قابل توجه آقایون...




تاریخ : یکشنبه 93/10/21 | 4:11 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
لیونل مسی

لیونل مسی

به گزارش ورزش 11 و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز؛ رسانه‌های خبری در اروپا اعلام کرده‌اند که ناصر الخلیفه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال خریداری لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلوناست و قصد دارد با پرداخت رقم 500 میلیون یورو این بازیکن را خریداری کند. این در حالیست که برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته تا رقم مورد نظرش را به عدد 530 میلیون هم برساند تا نظر مساعد مسی بطور کلی جلب شده و زمینه حضورش در این تیم فراهم شود.




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:20 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

لیونل مسی




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:19 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
لوئیز سوارز

لوئیز سوارز

به گزارش ورزش 11، مهاجم 94 میلیون یورویی بارسلونا می گوید هدف اصلیش کمک به تیم است .سوارز در جریان پیروزی تیمش مقابل کوردوبا نخستین گلش در لالیگا را بثمر رساند .

سوارز بعد بازی به خبرنگاران گفت :" من گلم را به همسرم و دو فرزندم که در خانه هستند تقدیم کردم . تساوی مقابل ختافه ما را اذیت کرد . امشب نشان دادیم که برای جام می جنگیم . گلزنی همیشه مهم است ولی با حمایت های همه می دانستم که پیروزی در دسترس است .

من یک مهاجم هستم و باید گل بزنم ولی من دارم به تیم در بردن بازی ها کمک می کنم پس من عقده گلزنی ندارم . برد تیم مهم ترین چیز است . "




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:17 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
لیونل مسی و سرخیو آگوئرو

لیونل مسی و سرخیو آگوئرو

لوئیس انریکه، سرمربی باشگاه بارسلونا پیشقدم شد تا به طناب کشی دو نفره لیونل مسی و سرخیو آگوئرو پیش از مصاف دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی آب و تاب دهد. وی در شب شناسایی حریف خود، بی مقدمه ادعا کرد مسی یک سر و گردن از آگوئرو بهتر است.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، دو هم میهن آرژانتینی در ماه فوریه برابر هم قد علم خواهند کرد. درست مانند فصل پیش مردان پیگرینی با محوریت سرخیو آگوئرو باید برای پیشروی در لیگ قهرمانان از مانع بزرگی به نام بارسلونا با محوریت لیونل مسی عبور کنند.

اما نکته حساس و جالب توجه این دیدار، تقابل دو اعجوبه آرژانتینی است، به ویژه آن که سرخیو آگوئرو در این فصل یک رکورد گلزنی خیره کننده از خود به جای گذاشته و می رود تا پا جای پای بزرگان فوتبال آرژانتین بگذارد.

اما در شب قرعه کشی که لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی حضور به هم رسانده بود، در خصوص رقیب خود و البته سرخیو آگوئرو گفت:

"آگوئرو شاید جزء ده بازیکن برتر جهان باشد، اما بازیکن برتر جهان برای من مسی است. هر کس دیگری هم این را تأیید خواهد کرد."

مسی و آگوئرو هر دو در باشگاه های خود تا این جای فصل آقای گل هستند، اما در این ملاقات در یک هشتم نهایی یحتمل تمام دوستی های خود را به کنار خواهند گذاشت.

با این حال فوق ستاره بارسا بلافاصله پس از معلوم شدن این که باید با هموطن خود مصاف کند، هنوز حال و هوای بازی گوشانه خود را حفظ کرده بود. وی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

"برای مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا به من سیتی خوردیم. تقابل با رفیقم سرخیو آگوئرو لذت بخش است، چرا که همیشه او را در ویدئوگیم فیفا شکست داده ام، ببینیم در زمین چه کاره ایم!"

آگوئرو اما هم اکنون به علت مصدومیت در دیدار تیمش برابر اورتون که در اوایل دسامبر برگزار شد و به پیروزی 1-0 سیتی انجامید، از حضور در میادین محروم است. با این حال کیه ران گیل از خبرگزاری دیلی میل نوشت که این مهاجم تا شش هفته از میادین دور خواهد بود و رسیدن او به دیدار با بارسلونا و تقابل با مسی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیم مانوئل پیگرینی بدون حضور تیغ برنده ی آگوئرو توانست در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با حساب 2-0 از سد رم بگذرد و صعود خود را به عنوان تیم دوم گروه پس از بایرن مونیخ حتمی کند، اما هت تریک آگوئرو برابر بایرن در دیدار قبلی آن ها، ثابت کرد که در هر حال این در بر پاشنه سرخیو می چرخد.

در بررسی هایی که از وضعیت آگوئرو از زمان پیوستن او از اتلتیکو مادرید به من سیتی در رسانه های ورزشی به عمل آمده، با توجه به میزان عملکرد این بازیکن در گلزنی و پاس گل، رتبه او به شرح زیر بوده است:

"آگوئرو 84، تیروی آنری 86، سوارس 104، هرناندز 104، دروگبا 107"

اوربینیو – 16 دسامبر 2014

از سوی دیگر مسی در 15 دیدار خود در لالیگا موفق شده 13 بار دروازه رقبا را باز کند، اما وضعیت او در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب پرثمرتر بوده است به نحوی که در شش دیدار، هشت بار گلزنی کرده است.

نیمار، دیگر هم تیمی او در بارسلونا، نیز با نظر سرمربی خود مبنی بر دانستن مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا موافق است و - اگرچه ممکن است جانبدارانه به نظر رسد - در انتخاب بازیکن سال جهان گویا به مسی رأی داده است. خبرگزاری اسکای اسپورت در این خصوص مطلبی نشر داده بود که در آن می گفت:

"نیمار اعلام کرده که مسی را به عنوان اولین، کریس رونالدو را به عنوان دومین و ماسکرانو را به عنوان سومین بازیکن برتر سال فیفا انتخاب کرده است."

هم منچستر سیتی و هم آبی و اناری پوش ها در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تا اینجای کار یک شکست را در کارنامه خود دارند و نهایت تلاش خود را به کار بسته اند تا به تعادل لازم دست یابند به طوری که بار دیگر مسی و آگوئرو بتوانند نقش تعیین کننده خود را در بازی ها ایفا نمایند.

صرف نظر از این که کدام یک از این دو آرژانتینی را استعداد برتر بدانیم یا کدام را موفق تر از دیگری در تقابل میان آن ها، همه بر این واقعیت صحه می گذارند که برنده نهایی این مسابقه طناب کشی بازیکنی است که تیمش به مرحله بعد صعود کرده است و در نتیجه فرصت خودنمایی بیشتر در اروپا دارد.




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:16 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
جشن قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان

جشن قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان

به گزارش ورزش 11، شاگردان آنچلوتی یک شب تاریخی دیگر را رقم زدند و این بار با عبور از سد سن لورنزو آرژانتین قهرمان جام باشگاه های جهان شدند.

در این دیدار رئال مادرید با تمام قوا و با تمام مهره های هجومی خود به زمین مسابقه آمده بود و از همان ابتدای مسابقه نشان داد که آماده است تا جام قهرمانی را به اسپانیا بیاورد.

در این دیدار رئال مادرید در ابتدای مسابقه کار دشواری داشت. از یک سو بازیکنان تیم سن لورنزو  کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بودند و از سوی دیگر بازیکنان این تیم مدام به داور مسابقه اعتراض می کردند و سعی داشتند با بازی خشن خود بازیکنان رئال را عصبی کنند.

رئال با رهبری ایسکو و تونی کروس به سمت دروازه حریف یورش می برد اما دفاع چند لایه تیم سن لورنزو باعث شد که رئال نتواند آن طور که باید و شاید روی دروازه  موقعیت ایجاد کند.

در حالی که بازیکنان سن لورنزو مدام با خشونت و اعتراض به داور مسابقه سعی بر جنجالسازی داشتند این راموس بود که روی ضربه کرنر باز هم گلزنی کرد و رئال مادرید را پیش انداخت.

بعد از گل اول بازی کمی عوض شد و تیم حریف سعی کرد که به جای حاشیه سازی بیشتر به فکر فوتبال باشد. مصدومیت مارسلو تنها خبر بد نیمه اول برای رئال مادرید بود و رئال بازی را در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رساند.

در نیمه دوم بازی بهتر دنبا شد و حملات رئال مادرید خیلی زود جواب داد. روی پاس ایسکو این گرت بیل بود که گل دوم رئال را زد و خیال همه را بابت قهرمانی راحت کرد.

40 دقیقه پایانی بازی نیز مثل سایر دقایق در اختیار رئال مادرید بود. رئال چند باری صاحب موقعیت شد اما کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد  تا این تورنمنت را با مدال خوش رنگ طلا و یک پاس گل به پایان رسانده باشد.

در اواخر بازی نیز ایکر کاسیاس دو واکنش خوب داشت و مهاجمان حریف را ناکام گذاشت. بدین ترتیب رئال مادرید در عرصه باشگاهی در فوتبال دنیا تاج گذاری کرد و قهرمان جام باشگاه های جهان شد. مسلما سال 2014  یکی از خوشایند ترین سالهای تاریخ رئال مادرید بود که با جوایز متعدد تیمی و فردی به پایان رسید.




تاریخ : یکشنبه 93/9/30 | 1:13 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
نقل و انتفالات

نقل و انتفالات

به گزارش ورزش 11، سال 2015 میلادی کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به فوتبال در این سال نیز با رویدادهای فوتبال همراه خواهند بود. تنها یک روز پس از آغاز سال جدید میلادی مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در زوریخ برگزار خواهد شد و بهترین‌های فوتبال جهان معرفی می‌شوند. در این سال نیز مانند سال‌های قبل نقل و انتقالات فوتبالی مثل همیشه توجه علاقه‌مندان به فوتبال را به خود جلب خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت مهم ترین نقل و انتقالات احتمالی سال 2015 را اعلام کرد که به شرح زیر است:

1- آرتورو ویدال (یوونتوس)

این بازیکن شیلیایی فصل گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت و در حالی که همه انتظار داشتند به این تیم انگلیسی بپیوندد در یوونتوس ماند و فوتبالش را در تورین ادامه داد. با توجه به ادامه ناکامی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا انتظار می‌رود این بازیکن باارزش تورین را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد. منچستریونایتد هنوز مشتری جدی این بازیکن محسوب می‌شود.

2- لیونل مسی (بارسلونا)

در صورتی که مسی بارسا را در سال 2015 ترک کند، یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال شکل خواهد گرفت. دوستان او در تیم ملی آرژانتین اعلام کردند مسی به دنبال چالش جدیدی است و می‌خواهد فوتبالش را در یک تیم دیگر نشان دهد. از منچسترسیتی و چلسی به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن آرژانتینی نام برده می‌شود.

3- سرخیو آگوئرو (منچستر‌سیتی)

مهاجم گلزن منچسترسیتی نیز عملکرد درخشانی در سال 2014 داشت و به همین خاطر قطعا مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار خواهد گرفت و یکی از گزینه‌های آن‌ها خواهد بود. بارسلونا در صورتی که مسی را از دست دهد قطعا به دنبال جذب آگوئرو خواهد بود.

4- ادینسون کاوانی (پاری‌سن ژرمن)

این بازیکن اروگوئه‌ای کاملا در پاری سن ژرمن به ثبات رسیده است و توانسته همکاری خوبی با زلاتان ابراهیموویچ داشته باشد. زمزمه‌های زیادی مبنی بر علاقه چند باشگاه انگلیسی به این مهاجم فیزیکی و قدرتمند شنیده می‌شود.

5- راس بارکلی (اورتون)

پدیده جوان فوتبال انگلیس که در اورتون بازی می‌کند، فصل گذشته مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت ولی در گودیسون پارک باقی ماند. بعید به نظر می‌رسد جاه‌طلبی‌های این بازیکن با حضور در تیمی مثل اورتون تکامل یابد. باید منتظر رفتن بارکلی به تیمی جدید در سال 2015 باشیم.

6- یحیی توره (منچسترسیتی)

انتقال این بازیکن در سال 2015 به تیمی دیگر تا حد زیادی محتمل است. او از حضور در منچسترسیتی راضی نیست و این را سال گذشته به زبان آورد. به احتمال زیاد لالیگا مقصد آینده این بازیکن ساحل عاجی خواهد بود.

7- داوید دخیا (منچستر‌یونایتد)

دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد عملکردی بسیار خوب در این تیم داشته است و توانسته به عنوان بهترین بازیکن ماه منچستر از نظر هوادارانشان انتخاب شود. دخیا به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته تا جانشین ایکر کاسیاس شود.

8- مارکو رویس (بوروسیادورتموند)

گلزن آلمانی و مصدوم این روزهای بوروسیا دورتموند مشتریان زیادی دارد. انتظار می‌رفت او در سال گذشته دورتموند را ترک و به تیم دیگری برود. این انتقال هم به احتمال زیاد در سال 2015 نهایی خواهد شد. تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب مارکو رویس هستند. البته ژوزه مورینیو سرمربی چلسی نیز اعلام کرده به این بازیکن نیازی ندارد و قصد خرید مارکو رویس را ندارد.

9- پل پوگبا (یوونتوس)

هافبک فرانسوی یوونتوس عملکرد بسیار خوب همراه جوانان فرانسه و تیم ملی فرانسه از خود نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر سری A محسوب می‌شود. پوگبا نیز به احتمال زیاد در سال جدید میلادی تیمش را تغییر خواهد داد. چلسی و منچستریونایتد با 70 میلیون پوند قصد خرید این بازیکن را دارند. باید ببینیم او در نهایت چه تیمی را انتخاب می‌کند.

10- مسعود اوزیل (آرسنال)

اوزیل در تیم آرسنال عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و نتوانست بازی‌های خوبش در رئال را در این تیم تکرار کند. با توجه به عملکرد ضعیف اوزیل در آرسنال انتظار می‌رود او به یک تیم آلمانی در سال 2015 بپیوندد که به احتمال زیاد دورتموند یا بایرن مونیخ خواهد بود.

 




تاریخ : جمعه 93/9/28 | 10:6 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

آنتونیو اروزکو: همه مسی بودن را در رویا می بینند

پنج شنبه 27 آذر 1393 - 20:10
5
آنتونیو اروزکو

آنتونیو اروزکو

به گزارش ورزش 11، خواننده مشهور اسپانیایی آنتونیو اروزکو که یکی از هواداران بارسلونا است در مصاحبه ای با ligabbva.com درباره لئو مسی گفت: بدون شک مسی باید برنده توپ طلا شود ، همچنین وی تصدیق کرد که رونالدو در بهترین دوران فوتبالی خود قرار دارد . او اضافه کرد که همه شما تنها در رویا می توانید لئو مسی باشید .

وی در مورد وضعیت فعلی باشگاه بارسلونا نیز اظهار داشت : بازیکنان در حال تجربه ی سبکی جدید و سازگاری  با سرمربی جدید هستند .

 

آنتونیو اروزکو و لیونل مسی




تاریخ : جمعه 93/9/28 | 10:4 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

http://www.varzesh11.com/images/gallery/1677-stadium_camp_nou.jpg

http://www.varzesh11.com/images/gallery/1675-stadium_camp_nou.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/1674-stadium_camp_nou.jpghttp://www.varzesh11.com/images/gallery/stadium-camp-nou-10523.jpg




تاریخ : جمعه 93/9/28 | 8:40 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران

به گزراش ورزش 11 و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی تدارکاتی در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، امروز (جمعه) در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم اورلاندو پیراتس این کشور رفت و توانست با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دهد.

احسان حاج صفی (دو بار) و مهدی شریفی سه گل ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

در نیمه نخست دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچ یک از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد. در نیمه نخست رحمان احمدی، محمدرضا خانزاده، هاشم بیک‌زاده، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، وحید امیری، حبیب گردانی، محمد نوری، ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و مسعود حسن‌زاده به میدان رفتند که در دقیقه 30 محسن فروزان به جای احمدی وارد میدان شد.

با شروع نیمه دوم کارلوس کی‌روش تغییراتی را در ترکیب تیم ملی ایجاد کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سردار آزمون، محمد نژادمهدی و رامین رضاییان به جای وریا غفوری، امیرحسین صادقی، مسعود حسن‌زاده، وحید امیری، حبیب گردانی و ایمان مبعلی وارد زمین شدند.

در همان آغاز نیمه دوم بود که احسان حاج‌صفی با تیزبینی‌اش و زمانی که دید دروازه‌بان حریف جلو کشیده با ضربه‌ای چیپ و بلند دروازه حریف را باز کرد. دو دقیقه بعد امید ابراهیمی می‌توانست گل دوم ایران را بزند اما ضربه او را دروازه‌بان اورلاندو گرفت. در دقیقه 55 نیز ضربه سردار آزمون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 60 سردار آزمون یک بار دیگر می‌توانست گلزنی کند اما ضربه او در موقعیتی تک به تک به بیرون رفت. در این دقیقه علیرضا بیرانوند وارد زمین شد تا مانند بازی نخست هر سه دروازه‌بان ایران فرصت بازی پیدا کنند.

یک دقیقه بعد احسان حاج‌صفی به زیبایی موقعیتی را در اختیار مهدی شریفی قرار داد و این بازیکن جوان توانست گل دوم را به ثمر برساند.

بعد از این گل اشتهای گلزنی ایران کم نشد و باز هم به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 70 حاج‌صفی از روی ضربه‌ای ایستگاهی به زیبایی گل سوم را وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه 75 و در شرایطی که بازیکنان اورلاندو جلو کشیده بودند، توانستند روی یک موقعیت به یک گل دست پیدا کنند.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم گلی در برنداشت و تیم ایران موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد




تاریخ : جمعه 93/9/28 | 8:32 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب