سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوپرکاپ آلمان

ترکیب دورتموند و بایرن مونیخ مشخص شد


دورتموند و بایرن مونیخ امشب و از ساعت 20:30 سوپرکاپ فوتبال آلمان را برگزار خواهند کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند لانگراک را درون دروازه خواهد داشت. سوکراتیس، گینتر، پیژک و اشملتزر در خط دفاع، کهل، بندر، اوبامیانگ، میخیتاریان و یوجیچ در خط میانی، و ایموبیله در خط حمله بازی خواهند کرد.

برای بایرن، مانوئل نویر در چارچوب خواهد ایستاد. آلابا، مارتینز، بوآتنگ، برنات، هویـبیـرگ، گاودینو، روده، شقیری، مولر و لواندوفسکی دیگر یارانی هستند که برای قرمزها به میدان خواهند رفت.

قضاوت این بازی را پیتر گگلمان اهل برمن برعهده دارد.

 




تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 8:21 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

استقبال از اولین فینال لیگ در اصفهان

هفته سوم لیگ‌برتر؛ جذابیت از تهران تا زاینده‌رود


دو دیدار تهرانی ـ اصفهانی هفته سوم ممکن است به معنای پایان رخوت لیگی باشد که تا اینجا از کمترین میزان استقبال تماشاگران همیشگی فوتبال برخوردار بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه و جمعه استقلال ـ سپاهان و ذوب‌آهن ـ پرسپولیس دو بازی حساس و احتمالا تماشایی لیگ را در شرایطی برگزار می‌ کنند که بازی استقلال و سپاهان طبق معمول این سال ها نبرد دو تیم صدرنشین لیگ است.

سپاهان و استقلال با 6 امتیاز از دو بازی با تفاضل گل متفاوت در صدر جدول حضور دارند و بازی ها آنها اگر با نتیجه ای غیر از تساوی به پایان برسد به این معناست که لیگ‌برتر در هفته سوم صدرنشین یکتایی خواهد داشت. اولین تیمی که می‌ تواند از سایرین فاصله بگیرد، فاصله ای که حداقل 2 امتیاز خواهد بود.

طبق برنامه ریزی روز پنجشنبه 5 مسابقه داریم: پدیده ـ صبا، سایپا ـ گسترش، راه‌آهن ـ فولاد، سپاهان ـ استقلال، پیکان نفت مسجدسلیمان، روز جمعه همه3 بازی نسبتا حساس برگزار می‌ شود که در آن تراکتور ـ ملوان، پرسپولیس ـ ذوب‌آهن، استقلال خوزستان ـ نفت مسجدسلیمان به میدان می‌ روند.

در حال حاضر در جدول لیگ‌برتر تیم ها شرایط چندان متعادلی ندارند و از بین مدعیان استقلال، سپاهان و تراکتور در حد انتظار نتیجه گرفته اند.

از بازی های این هفته به جز بازی دو تیم صدرنشین مسابقه 2 تیم پرسپولیس ـ ذوب‌آهن حساسیت فوق العاده دارد و از جنبه های مختلف مورد توجه قرار خواهد داشت. هر دو تیم که با امیدواری لیگ را آغاز کرده اند در 2 هفته اول به یک امتیاز قانع شده اند و بازی روز جمعه این دو تیم می‌ تواند آغازی بر حرکت رو به جلویشان باشد. این مسئله به خصوص برای پرسپولیس که همچنان درگیر مصائب و اتفاق های مدیریتی است بیشتر اهمیت دارد. البته یحیی گل‌محمدی از 2 نبرد سال گذشته با علی دایی 4 امتیاز به دست آورده برای پیروزی به زمین خواهد آمد. فراموش نکنید که در فوتبال ایران اتخاذ شیوه دفاع و ضدحمله به روش اصلی تبدیل شده است، کاری که یحیی با تیم نفت در آن استاد بود و حالا با ذوب‌آهن هفته به هفته به سمت جلو قدم برمی دارد. اینکه در پایان این هفته تیتر مطبوعات چه باشد و چه اتفاق هایی در راه، هیچ کس نمی‌ داند!



تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 8:20 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

احکام کمیته انضباطی تراکتور در دنیا بی‌سابقه است

کریمی: لطفا دهانتان را ببندید


هافبک سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آقایان لطفا به جای مصاحبه کذب دهان‌تان را ببندید، بهتر است.


علی کریمی اظهار داشت: من عمر خودم را در این فوتبال گذرانده‌ام و بهتر است هر کسی به خود اجازه ندهد درباره تبصره و برخی مسائل فوتبال حرف بزند.

به نقل از فارس، وی افزود: همین‌طور از دبیر کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی می‌خواهم دهن خودش را ببندد و این بار حرف‌هایی را که می‌خواهد بزند هماهنگ کند.

کریمی تاکید کرد: او گفته‌ است که تاریخ صادر شدن حکم کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی مبنی بر کاهش مبلغ قراردادم اول اردیبهشت بوده و به من ابلاغ شده است. این را باید به این آقا بگویم من اول اردیبهشت در اردو بودم و خودم را برای بازی با استقلال آماده می‌کردم.پس بهتر است آقایان حرف‌هایی را که می‌خواهند بزنند یک بار آن را آنالیز کنند. باز هم می‌گویم در تاریخ یکم اردیبهشت در اردوی تهران بودیم و حرف آقایان در این باره کاملا کذب است.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: هیچ حکمی هم به من ابلاغ نشده تا آن را ببینم و شکایت کنم. البته اسمی از هیچ‌کس نمی‌برم اما منظور من کاملا مشخص است. دبیر کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در یک سال گذشته جریمه‌ای 480 میلیونی برای کریمیان و میثم بائو و بازیکنان دیگر صادر کرده و اگر بررسی کنید متوجه خواهید شد این احکام در دنیای فوتبال اصلا بی‌سابقه است. من منتظر جلسه کمیته انضباطی دوم می مانم تا تکلیف همه چیز مشخص شود.



تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 3:4 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

پیروزی چلسی و منچستر در بازی‌های دوستانه


تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در آخرین دیدارهای دوستانه خود پیش از شروع لیگ برتر برابر حریفان اسپانیایی‌شان به برتری رسیدند.


 

تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان شب گذشته (سه‌شنبه) به منظور حفظ آمادگی خود در دیدارهای دوستانه به مصاف حریفان خود رفتند.

چلسی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ برتر جزیره موفق شد با دو گل رئال سوسیداد را شکست دهد. هر دو گل آبی‌های لندن را در این دیدار دیگو کاستا به ثمر رساند تا در اولین حضور خود در ورزشگاه استمفوردبریج پس از پیوستن به چلسی نمایش خوبی داشته باشد.

منچستریونایتد در اولین حضور لوئیس فان خال در ورزشگاه اولدترافورد موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک والنسیا را شکست دهد. برای منچستر در این دیدار درن فلچر و مروان فلاینی گلزنی کردند و تک گل والنسیا را نیز رودریگو به ثمر رساند.

** تابلوی نتایج :

* هامبورگ 3 – ارفورت یک

* چلسی 2- رئال سوسیداد صفر

* منچستریونایتد 2- والنسیا یک

 





تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 11:22 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

رونمایی از رودریگز و کروس

قهرمانی رئال‌مادرید در سوپرجام اروپا


رئال‌مادرید با برتری 2 بر صفر برابر سویا فاتح سوپر جام اروپا شد.


 

رئال‌مادرید و سویا برای تعیین قهرمان سوپرجام اروپا در ورزشگاه شهر کاردیف ولز به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با برتری 2 بر صفر در این دیدار به عنوان قهرمانی دست یابد. رئالی‌ها در این دیدار همه ستارگان خودشان را به میدان فرستادند تا تونی کروس و خامس رودریگس برای اولین بار در این دیدار به میدان بروند.

رئالی‌ها در این دیدار بازی را بهتر شروع کردند . گرت بیل ولزی که در خانه خودش بازی می کرد در دقایق نخست مسابقه چند حرکت جدی را ترتیب داد اما نتوانست موقعیت جدی را ایجاد کند . در ادامه کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 می توانست روی یک ضربه ایستگاهی دروازه سویا را باز کند که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اولین حمله جدی سویا در دقیقه 20 به وقوع پیوست. روی پاس اشتباه دنی کارواخال، توپ به ویتولو رسید و او پس از جا گذاشتن په په از زاویه ای بسته ضربه اش را به سمت دروازه زد که کاسیاس به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

بهترین موقعیت بازی و رئال مادرید را کریستیانو رونالدو از دست داد؛ پاس قطری عالی کروس در سمت راست به بنزما رسید و پاس عرضی این بازیکن رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او را بتو با واکنشی عالی دفع کرد.

رونالدو در نهایت در دقیقه 30 موفق به گلزنی شدند . پاس زیبای گرت بیل با عبور از چند بازیکن به مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید رسید تا رونالدو گل نخست بازی را به ثمر برساند. در ادامه رئال‌ها به خوبی بازی را مدیریت کردند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئال به پایان برسد.

رئالی‌ها نیمه دوم را نیز قدرتمندانه شروع کردند و دقیقه 49 بازی توانستند گل دوم خود را نیز به ثمر برسانند . همکاری کریم بنزما و رونالدو باعث شد تا این بازیکن پرتغالی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است گل دوم خود و تیمش را با شوتی محکم به ثمر برساند. این 71 بار بود که رونالدو برای رئال مادرید در یک دیدار 2 بار یا بیشتر گلزنی می کند.

خامس رودریگس که در بین ستاره‌های رئال‌مادرید محو شده بود در دقیقه 59 اولین موقعیت جدی خود را در این دیدار از دست داد و شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

همکاری رونالدو و بنزما در دقیقه 65 می‌توانست رئال را به گل سووم برساند اما شوت این مهاجم فرانسوی با واکنش خوب بتو روبرو شد.

رئالی‌ها که توپ و میدان را در اختیار گرفتند باز هم خطرناک ظاهر دشدند این بار همکاری بیل با خامس رودریگس می‌توانست رئال را به گل برساند اما ضربه مهاجم کلمبیایی با درخشش دروازه‌بان سویا روبرو شد. این مهاجم کلمبیایی که تلاش زیادی برای گل زدن کرد در دقیقه73 جای خودش را به ایسکو داد و زمین مسابقه را ترک کرد.

سویا در ادامه توانست خودش را از فشار رئال‌مادرید بیرون بکشد و تا حدودی ابتکار عمل را در دست بگیرند اما نتوانستند از دفاع مستحکم رئال جلوتر بروند تا این دیدار در پایان با برتری 2 بر صفر رئال‌مادرید به پایان برسد.

به این ترتیب رئال‌مادرید که فصل گذشته توانست با برتری 4 بر یک برابر آتلتیکومادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، با برتری برابر سویا توانست سوپرجام اروپا را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.



تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 11:19 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

پیام جالب دبیرکل AFC به علی کریمی


دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی نسبت به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.


 

خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال می‌تواند در کمتر از 24 ساعت به تیتر یک وبسایت AFC تبدیل شود.

به نقل از ایسنا، خداحافظی یکی از بزرگترین بازیکنان قرن فوتبال قاره کهن، بهانه‌ای شد برای نامه‌نگاری هفته‌نامه تماشاگران امروز با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا. داتو آلکس سوسی، دبیرکل AFC، بعد از گذشت دو روز، با جملاتی موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره خداحافظی جادوگر فوتبال ایران را بیان کرد:

آن چیزی که علی کریمی برای فوتبال آسیا به ارمغان آورده، فوق‌العاده است. نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر آسیا و حتی فراتر از آن، درخشش او در زمین فوتبال مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. درون زمین، او یک جادوگر بود و با شایستگی عنوان بهترین بازیکن سال 2004 آسیا را به دست آورد. با حضور موفقیت‌آمیزش در باشگاههای بزرگ اروپایی مثل بایرن‌مونیخ و شالکه 04 او به جمع بازیکنان حرفه‌ای نخبه فوتبال آسیا که در خارج از این قاره بازی کرده‌اند، پیوست.

تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش همواره دلتنگ او خواهند بود اما من مطمئن هستم کریمی بار دیگر و این‌بار در قامتی نو به فوتبال باز خواهد گشت و به خدماتش به فوتبال، ورزشی که به کمک آن توانست محبوب همگان در سرتاسر قاره آسیا شود، ادامه خواهد داد.

بهترین‌ها را برای او آرزو دارم.

 




تاریخ : چهارشنبه 93/5/22 | 11:16 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

افسران - خبر فوری/ مقصر اصلی سقوط هواپیمای تهران طبس معلوم شد.




تاریخ : سه شنبه 93/5/21 | 5:49 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

افسران - میلرزی؟! برو به جهنم!




تاریخ : سه شنبه 93/5/21 | 5:27 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار دوستانه مقابل آمریکا از میزبان خود شکست خورد.به گزارش سایت خبری ولگردی و به نقل از تسنیم، دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و آمریکا موسوم به کاپ آمریکا از بامداد امروز (یک‌شنبه) در سالن گالن سنتر شهر لس آنجلس آغاز شد.

با توجه به شکست اخیر ایران مقابل آمریکا در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال، شاگردان کواچ انگیزه زیادی برای شکست دادن قهرمان لیگ جهانی داشتند. ست اول بازی با نتیجه 27 بر 25 و ست دوم با حساب 25 بر 21 به سود آمریکا تمام شد. شاگردان کواچ در ست سوم موفق شدند 27 بر 29 حریف را شکست دهند اما در ست چهارم با نتیجه 25 بر 17 شکست خوردند تا نخستین دیدار تدارکاتی 2 تیم در قالب کاپ آمریکا با نتیجه 3 بر یک به سود آمریکا تمام شود.

بازی دوم 2 تیم ساعت 6:30 بامداد پنج شنبه 23 مرداد به وقت تهران در سالن آناهایم برگزار می‌شود. طبق برنامه، تیم‌های ملی ایران و آمریکا 4 دیدار دوستانه را پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان در لهستان با هم برگزار می‌کنند. مسابقات والیبال قهرمانی جهان از هشتم شهریور شروع می‌شود.

مثبتکاپ آمریکا نتیجه بازی ایران و آمریکا مسابقات والیبال قهرمانی جهان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و آمریکا تیم ملی والیبال ایران نتیجه بازی والیبال ایران و آمریکا(22)منفیکاپ آمریکا نتیجه بازی ایران و آمریکا مسابقات والیبال قهرمانی جهان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و آمریکا تیم ملی والیبال ایران نتیجه بازی والیبال ایران و آمریکا(4)



تاریخ : سه شنبه 93/5/21 | 4:57 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر
بازگشت نیمار به تمرینات گروهی بارسلونا
 
بازگشت نیمار به تمرینات گروهی بارسلونانیمار ستاره ی برزیلی باشگاه بارسلونا در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد.
 
10:03:00 1393/05/21    
 
 
نیمار در جریان مسابقه یک چهارم نهایی جام جهانی، در برخورد با زونیگا از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و ادامه مسابقات را از دست داد.
 

 
اما حال پس از گذشت کمتر 6 هفته توان خود را به دست آورده و روز دوشنبه (امروز) به طور کامل در تمرینات تیم بارسلونا شرکت کرده است. ژاوی و متئو نیز بدون مشکل می توانند در تمرینات شرکت کنند.

 
بنابراین تنها بازیکنی که در حال حاضر مصدوم است و باید به شکل جداگانه تمرین کند، توماس فرمالن می باشد که دیروز با مبلغ 19 میلیون یورو از آرسنال به نیوکمپ آمد و فعلا باید زیر نظر فیزیوتراپ کار کند.



تاریخ : سه شنبه 93/5/21 | 4:53 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب