سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زمین فوتبال

زمین فوتبال

چه کسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.نطر من را می خواهید.نمی توان انتخاب کرد.ولی می توان رقابت کرد و کلکل فوتبالی دیگری به راه انداخت.شما هم نظرتان را بگویید.
 
جورج بست
 
 
بازیکن اهل ایرلند شمالی.بازیکنی که در سال 68 برنده توپ طلا شد.یکی ار بهترین بازکنانی که در جزیره وجود داشته است.
بازیکنی با تکنیک فوق العاده.قادر بود هر دفاعی را مغلوب کند.
 
میشل پلاتینی
 
 
رییس کنونی یوفا وقتی به این سمت رسید زیاد محبوب نبود ولی از لحاظ فوتبالی بی شک یکی ار بهترین ها است.کسی که کمک کرد فرانسه به قهرمانی یورو 84 برسد.او یکی از بهترین ضربه آزاد زن های دنیا و البته یکی از بهترین پاسور های دنیا بود.
پلاتینی در سال 83،84 و85 سه سال پیاپی مرد سال فوتبال اروپا شد.
 
یوهان کرایوف
 
 
نماینده و بنیان گذار سبک توتال فوتبال در دنیا و ابتدا در بارسلونا.کسی که نمی داند باشگاه اولش آزاکس است یا بارسلونا مهم هم نیست مهم این است که فوتبال فیلسوفی مانند او دارد.او سه بار در سال های 71،73 و 74 مرد سال فوتبال اروپا شد.
 
فرانس بکن بائر
 
 
قیصر فوتبال آلمان.دوران مربیگری اش را بی خیال شوید.ما با دوران بازیگری اش کار داریم.کسی که جلوی مدافعان بازی می کرد و استاد کنترل بازی بود.او یکی از پر افتخارترین فوتبالیست های دنیا است.
 
رونالدو اورجینال
 
 
یکی از بهترین شماره 9 های جهان.برنده دو توپ طلا در سال های 97 و 2002.رباینده جام جهانی.وقتی رونالدو در تیم هست احتیاجی به پاس تو عمق نیست او به تنهایی همه بازیکنان تیم حریف را دریبل می زند.او عاشق این کار است.
خاطرات بد و خوب زیاد دارد ولی مگر می توان دو گل او در فینال جام جهانی 2002 را با آن مو های مثلثی فراموش کرد.
 
زین الدین زیدان
 
 
زیزو فرانسوی های بدون شرح است.مرد سال فوتبال دنیا در سال 98،2000 و 2003.زننده یکی از زیبا ترین گل های والی دنیا در بازی مقابل لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا.زننده دو گل فینال جام جهانی 98 مقابل برزیل و مرد طلایی آن بازی و البته بهترین بازیکن آن دیدار.
 
کریس رونالدو
 
 
برنده دو توپ طلا و شانس اول بردن آن در سال 2014.کسی که در یم نیم فصل اندازه تمام فصل یک تیم فوتبال گب می زند.کسی که تا به حال 27 هتریک انجام داده است.پسرک بی نهایت عالی شهر مادیرا.واقعاً نوشتن از او هدر دادن کلمات است.او را فقط باید ببینید.باید تماشایش کنید.به قول خودش فوتبالش جای او حرف می زند.
 
پله
 
 
کسی که در 1363 بازی 1281 گل زد.آنقدر جام جهانی را برده است که شمارش اش از دستمان در رفته است.اگر در زمان او هم رسانه ها با این قدرت وجود داشتند او فراتر از این حرف ها بود.کسی که سال گذشته تئپ طلا افتخاری فیفا را برد.
 
لیونل مسی
 
 
برنده چهار توپ طلا فوتبال.کسی که آرژانتین را تا فینال جام جهانی برد.استاد شکست رکورد های گوناگون.
مردی اهل آمریکا لاتین با تکنیکی بی نهایت.کسی که در زمین همه کار می کند از آقای گلی تا سلطان پاس گل.همه کار.
 
دیگو آرماندو مارادونا
 
 
دست خدا بر روی زمین.زننده تنها گل هند تاریخی تاریخ فوتبال.کسی که به ناپولی کمک کرد اولین و تنها عنوان قهرمانی اش در سری آ را بدست آورد و البته جام یوفا را.کسی که آرژانتین را قهرمان جام جهانی کرد.مردی بد اخلاق به اندازه یک تاریخ و البته شاید بی اخلاق.
 



تاریخ : یکشنبه 93/10/21 | 3:55 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب