سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداحافظی احتمالی حاج صفی از لیگ برتر

هفته چهارم لیگ‌برتر: یک دربی و چند زد و خورد


حاج صفی یکی از چند بازیکن مهم فوتبال ایران در جام‌جهانی است که حالا در انتظار یک انتقال خارجی است و در این سیاهه چهره هایی مثل مهرداد پولادی و علیرضا حقیقی نیز او را همراهی می‌ کنند.


به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ‌برتر ممکن است آخرین روز نمایش یکی از درخشان ترین بازیکنان لیگ‌برتر باشد. احسان حاج صفی چپ پای باارزش و جوان سپاهان که این احتمال وجود دارد بعد از بازی نفت راهی تیم دیگری بشود. حاج صفی یکی از چند بازیکن مهم فوتبال ایران در جام‌جهانی است که حالا در انتظار یک انتقال خارجی است و در این سیاهه چهره هایی مثل مهرداد پولادی و علیرضا حقیقی نیز او را همراهی می‌ کنند.
حاج صفی چپ پا یکی از مهمترین بازیکنان سپاهان صدرنشین است که هفته گذشته اول گل تیمش را روی یک پنالتی جنجالی به ثمر رساند، سپاهان با همان پنالتی و البته با یک نمایش تهاجمی ادامه دار استقلال را شکست داد و بالاتر از همه در صدرجدول ایستاد. آنها این هفته با تیمی بازی دارند که سنت مربیگری اش از استقلال می‌ آید. تیم علیرضا منصوریان کاپیتان سابق آبی‌پوشان. نفت که هفته گذشته در اهواز دیگر استقلال لیگ‌برتر را شکست داد حالا برای اولین نتیجه خوب خانگی تلاش می‌ کند. آنها از 3 هفته اول لیگ 4 امتیاز اندوخته اند.
قلعه‌نویی مقابل جلالی
شاید حساس ترین بازی این هفته لیگ را استقلال و سایپا انجام بدهند. دو تیمی که به دلایل مختلف تحت فشارند استقلال به دلیل نمایش های نه چندان جذاب و سایپا به دلیل گل نزدن های متوالی؛ جالب اینکه سایپا در خط حمله خود از میلاد میداوودی و مهدی سیدصالحی استفاده می‌ کند که از بازیکنان نامداری لیگ هستند.این بازی فردا ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌ شود در حالی که آبی ها در صورت برد در این مسابقه اولین نتیجه واقعا خوبشان در لیگ کسب می‌ کنند.
تازه وارد و تازه وارد
برای رسول خطیبی لیگ‌برتر ایران یک تجربه جدید محسوب می‌ شود. اگرچه او سال گذشته با گسترش فولاد در لیگ‌برتر مربیگری کرده اما تراکتورسازی تیم دیگری است. البته رسول در این تیم کاملا خوب نشان داده و آنها با 7 امتیاز از 3 بازی تیم دوم جدول اند. تراکتور این هفته به مشهد می‌ رود و مقابل پدیده قد علم کند، تیمی که در لیگ خوب نتیجه گرفته و با 5 امتیاز از سه بازی در رده پنجم جدول است. این، باید یکی از مسابقات جذاب هفته باشد.
دربی اهواز
برگزاری دربی اهواز در ورزشگاه تختی قطعی شده است. با این وصف دو تیم سرخ و آبی اهوازی بدون نگرانی از چمن افتضاح غدیر به میدان می‌ روند. فولاد که هفته گذشته راه‌آهن را در تهران شکست داده با روحیه بهتری وارد میدان می‌ شود و البته استقلال خوزستان هم پس از شکست خانگی مقابل نفت باید بهتر از این ها نمایش بدهد. روز گذشته عبدالله ویسی در تمرین استقلال خوزستان با بازیکنانش اتمام حجت کرده و از آنها خواسته در این بازی هر چه دارند رو کنند. البته قابل پیش‌بینی بود که غیر از این نخواهد شد. دربی جایی است که همه باید همه توانشان را خرج کنند.
دوباره پرسپولیسی ها این بار در اصفهان
این از شانس یحیی گل‌محمدی و حمید استیلی که به پست هم خورده اند. این دو پرسپولیسی قدیمی که در تیم های جدید تازه کارشان را آغاز کرده اند شرایط چندان متفاوتی ندارند اگرچه راه‌آهن با وجود ثبت دو شکست (مثل ذوب آهن) با یک برد جای بهتری در جدول رده بندی دارد.
راه‌آهن قطعا در بازی فردا به تساوی راضی است حال آنکه گل‌محمدی بعد از شکست نه چندان منصفانه مقابل پرسپولیس به دنبال کسب اولین برد خانگی است. بازی سال گذشته این دو تیم با نتیجه 3 ـ 2 به نفع راه‌آهن به پایان رسید. اما تیم یحیی به نسبت تیم پارسال مستحکم تر و خطرناکتر است و این را استیلی بهتر از همه می‌ داند.
صبا میزبان نفت
نکته عجیب این است که نفت مسجدسلیمان در بازی های خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته است. آنها بعد از دو مساوی خارج از خانه مقابل سایپا و پیکان و یک باخت مقابل پدیده به دیدار صبایی می‌ رود که در لیگ امسال خوب نتیجه گرفته است. صبا اولین بازی خانگی اش را از ذوب‌آهن برده و به امید دومین پیروزی است.
بازگشت مهدی رحمتی به تبریز
شاید تنها دلخوشی پیکان در این فصل دو کلین شیتی باشد که آن را مدیون نمایش خوب مهدی رحمتی در دو مسابقه گذشته است. رحمتی دروازه‌بان‌ سابق تیم‌ملی‌ که اصالتا به این قسمت از خاک ایران تعلق دارد در تبریز طرفداران زیادی دارد. او فردا با تیمش مقابل گسترشی قرار می‌ گیرد که پایین تر از حد انتظار قرار گرفته، مثل خود پیکان که با 2 امتیاز از 3 بازی به سختی می‌ تواند یک باخت دیگر را هضم کند.
 با پوشش زنده بازی های لیگ‌برتر همراه ورزش سه باشید.



تاریخ : دوشنبه 93/5/27 | 11:21 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب